Cześć!

Zapraszamy do kontaktu oraz do zapoznania się z naszymi wcześniejszymi realizacjami i możliwymi formami współpracy. Dowiedz się więcej o nas tutaj.

kontakt@kakufashioncook.pl

Statystyki

• Facebook ponad 2400 fanów
  • Instagram ponad 2200 obserwujących
  • Aktualne statystyki z Google Analytics wysyłamy mailowo.

Pozdrawiamy,
Monika i Martyna Ciemieckie

Wybrane marki, z którymi współpracowałyśmy

kaku_wspolpraca_03 kaku_wspolpraca_05 kaku_wspolpraca_07 kaku_wspolpraca_09

wybrane realizacje

Kampania Somersby

elderflower-2Blime-2Bsomersby-2Boutfit-2Bkaku-2Bfashion-2Bcook-2B10pDotychczas brałyśmy udział w kilku akcjach promujących markę Somersby. Były to m. in. wpisy związane z wprowadzeniem na rynek smaku blackberry i elderflower&lime oraz z promocją #friendsie.

Nowy katalog IKEA

katalog-2BIKEA-2Bblog-2Bkaku-2Bfashion-2Bcook-2B1Zostałyśmy zaproszone do kampanii promującej markę IKEA. Podczas sesji zdjęciowej stworzono katalog z naszym zdjęciem na okładce, a my napisałyśmy wpis nawiązujący do akcji.

Śniadanie z BelVita

C5-9Bniadanie-belvita-ciastka-truskawki-twar-C3-B3g-lunchbox-kaku-fashion-cook-1We współpracy z marką BelVita stworzyłyśmy wpis na temat zbilansowanego śniadania na co dzień.

Tydzień Restauracji Groupon

tydzien-2Brestauracji-2Bgroupon-2Bpanorama-2Bgdynia-2Bkaku-2Bfashion-2Bcook-2B8W ramach Tygodnia Restauracji organizowanego przez portal Groupon, wybrałyśmy się do gdyńskiej restauracji Panorama, a recenzję tego miejsca opublikowałyśmy na blogu.

Artykuł na temat słodzików

stewia-2Bw-2Btabletkach-2Bkaku-2Bfashion-2BcookWe współpracy z Polskim Towarzystwem Walki Z Otyłością oraz Polskim Towarzystwem Diabetyków opracowałyśmy artykuł na temat słodzików.

Rowerowy pokaz mody

IMG_1960Na zaproszenie Miasta Gdynia wzięłyśmy udział w pokazie mody rowerowej, podczas którego zaprezentowałyśmy własne stylizacje.

Zakres usług

Wpis sponsorowany

somersby-blackberry-1Stworzymy przepis, stylizację lub inny wpis z Twoim produktem, napiszemy o nowościach lub przeprowadzimy test. Do wyboru do koloru, chętnie zapoznamy się z Twoim pomysłem!

Relacja z wydarzenia

warsztaty-2Brussell-2Bhobbs-2Bkaku-2Bfashion-2Bcook-2B13Chętnie bierzemy udział w różnych wydarzeniach i piszemy z nich relacje. Możemy zadbać również o foto – relację i wykonać dla Ciebie zdjęcia z eventu.

Przeprowadzenie konkursu

rozdanie-filmoweLubimy uszczęśliwiać naszych czytelników i obdarowywać ich nagrodami. Jeżeli chcesz zorganizować konkurs, chętnie Ci w tym pomożemy.

Wyjazd sponsorowany

warsztaty-festival-chic-kaku-fashion-cook-zatoka-sztukiPodróżować lubi chyba każdy. My również! :) Z przyjemnością wybierzemy się w podróż pod patronatem Twojej marki.

Fotografia kulinarna

sa-C5-82atka-z-grillowanym-ananasem-i-kurczakiem-2-kaku-fashion-cookZajmujemy się fotografią, w dużej części kulinarną. Mamy tła, akcesoria i głowy pełne pomysłów! Możemy stworzyć zdjęcia na Twoją stronę, do czasopisma lub foto-relację z jakiegoś wydarzenia. Nie jest nam obca również fotografia mody oraz podróżnicza.

Współtworzenie treści

4.4Tworzymy materiały na strony galerii handlowych (np. stylizacje), artykuły do czasopism i przepisy.

Recenzja restauracji

metaxa-2Bdegustacja-2Bcocktail-2Bbar-2Bmax-2Bkaku-2Bfashion-2Bcook-2B11pChcesz nas zaprosić do siebie i pokazać lokal naszym czytelnikom? Napisz! Odwiedzimy Cię, a wizytę opiszemy na blogu.

I wiele innych…

fulltimefashionbloggerJesteśmy otwarte na inne propozycje i chętnie zapoznamy się z Twoim pomysłem na współpracę.

chcesz się z nami skontaktować?